Skip to main content

Mn ne tum ko Khuda se manga hey,maan ki yaad,Udas mosam,shak,suragh,jhoot kehtey hn,Kashmir,rahat

تعلیمی ادارے اور سزا کا تصور , Educational Institutions and the Concept of Punishment

Educational Institutions and the Concept of Punishment ,تعلیمی ادارے اور سزا کا تصور جب ہم طالبِ علم تھے تو اساتذہ کو سزا دینے کا شاید کلّی اختیار حاصل تھا، اور وہ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے طلبہ کو سزا دیتے تھے۔ ان سزاؤں میں عام سزائیں کان پکڑوانا (جسے عام طور پر مرغا بنانا کہا جاتا تھا)، ہاتھ اور بازو اوپر کروا کر دیر تک کھڑا رکھنا، چہرے پر تھپڑ مارنا، ہاتھوں پر یا پشت پر سوتی مارنا، اور کبھی کبھی کان پکڑوا کر کسی چھوٹے بچے کو پشت پر بٹھا دینا شامل تھا۔ اس وقت والدین کا بھی یہی خیال تھا کہ بچوں کو اسی سختی سے پڑھایا جا سکتا ہے، اور جو بچہ پڑھنا چاہتا ہے اسے اس عمل سے گزرنا ہی پڑے گا۔ نتیجہ یہ تھا کہ بچے مار کے خوف سے اپنا سبق اور گھر کا کام مکمل کر کے آتے تھے۔ زیادہ تر اساتذہ اسکول ہی میں مختلف تعلیمی سرگرمیاں کرواتے تھے۔ اس زمانے میں امتحانات اور روزمرہ کی مشقیں سلیٹ یا تختی پر لی جاتی تھیں۔ سلیٹ دھات کی بنی ایک تختی ہوتی تھی جس کا رنگ کالا ہوتا تھا، اور بچے اس پر سلیٹی (ایک چھوٹا سفید پتھریلا ٹکڑا) سے لکھتے تھے۔ دوسری طرف تختی لکڑی کی بنی ہوتی تھی جس پر گچنی یا گچی — مٹی کی ایک خاص ق...

تعلیمی ادارے اور سزا کا تصور , Educational Institutions and the Concept of Punishment


Educational Institutions and the Concept of Punishment ,تعلیمی ادارے اور سزا کا تصور


جب ہم طالبِ علم تھے تو اساتذہ کو سزا دینے کا شاید کلّی اختیار حاصل تھا، اور وہ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے طلبہ کو سزا دیتے تھے۔ ان سزاؤں میں عام سزائیں کان پکڑوانا (جسے عام طور پر مرغا بنانا کہا جاتا تھا)، ہاتھ اور بازو اوپر کروا کر دیر تک کھڑا رکھنا، چہرے پر تھپڑ مارنا، ہاتھوں پر یا پشت پر سوتی مارنا، اور کبھی کبھی کان پکڑوا کر کسی چھوٹے بچے کو پشت پر بٹھا دینا شامل تھا۔
اس وقت والدین کا بھی یہی خیال تھا کہ بچوں کو اسی سختی سے پڑھایا جا سکتا ہے، اور جو بچہ پڑھنا چاہتا ہے اسے اس عمل سے گزرنا ہی پڑے گا۔ نتیجہ یہ تھا کہ بچے مار کے خوف سے اپنا سبق اور گھر کا کام مکمل کر کے آتے تھے۔ زیادہ تر اساتذہ اسکول ہی میں مختلف تعلیمی سرگرمیاں کرواتے تھے۔
اس زمانے میں امتحانات اور روزمرہ کی مشقیں سلیٹ یا تختی پر لی جاتی تھیں۔ سلیٹ دھات کی بنی ایک تختی ہوتی تھی جس کا رنگ کالا ہوتا تھا، اور بچے اس پر سلیٹی (ایک چھوٹا سفید پتھریلا ٹکڑا) سے لکھتے تھے۔ دوسری طرف تختی لکڑی کی بنی ہوتی تھی جس پر گچنی یا گچی — مٹی کی ایک خاص قسم — کی تہہ چڑھائی جاتی تھی۔ بچے اس تختی پر قلم کے ذریعے لکھتے تھے، جسے بار بار دوات (سیاہی کی شیشی) میں ڈبویا جاتا تھا۔
اساتذہ چھوٹے بچوں کے لیے خود قلم کا تکھ (نوک) درست کر کے دیتے تھے۔ اُس زمانے میں تقریباً ہر استاد کی جیب میں ایک چھوٹا چاقو ضرور ہوتا تھا تاکہ وہ قلم تراش سکیں۔ اساتذہ کی اکثریت نہایت محنتی اور مخلص تھی۔ وہ بچوں کی لکھائی سنوارنے میں خصوصی توجہ دیتے تھے۔ چھوٹی جماعتوں میں اکثر استاد خود حروف یا جملے لکھ کر دیتے تھے تاکہ بچے ان پر نقل کر کے مشق کر سکیں۔

یہ وہ زمانہ تھا جب طلبہ میں مقابلہ کم، ریاکاری کم، اور دوستیاں مضبوط و پائدار ہوتی تھیں۔ سخت سزائیں ملنے کے باوجود طلبہ اپنے اساتذہ کی دل و جان سے عزت کرتے تھے۔ والدین بھی اساتذہ کو محض سرکاری ملازم نہیں بلکہ محسن سمجھتے تھے۔ غریب اور امیر سب سرکاری اسکولوں میں پڑھتے تھے، کیونکہ نجی اسکولوں کا رواج ابھی عام نہیں ہوا تھا۔ جب ہم کالج کی سطح تک پہنچے تو ٹیوشن کا رواج بڑھنے لگا تھا، لیکن مجموعی طور پر اسے پسندیدہ عمل نہیں سمجھا جاتا تھا۔
Watch My poem Khwabon ka shehr
یہ دور جنرل پرویز مشرف کا تھا۔ پنجاب کے وزیرِ اعلیٰ چودھری پرویز الٰہی اور وزیرِ تعلیم عمران مسعود تھے، جب حکومت نے نعرہ دیا: "مار نہیں، پیار"۔ اُس وقت میں خود استاد بن چکا تھا۔ جوانی کا زمانہ تھا اور میں ویسے بھی زیادہ سزا دینے کے حق میں نہیں تھا، اس لیے میں کسی حد تک اس نعرے کی حمایت کرتا تھا۔ لیکن اکثر اساتذہ کے مطابق اس نعرے نے تعلیمی نظم و ضبط کو نقصان پہنچایا۔ حکومتی پابندیوں کی وجہ سے اساتذہ سزا دینے سے ڈرنے لگے، اور نتیجتاً کلاس کو کنٹرول کرنا مشکل ہو گیا۔

اس دور سے آج تک “مار نہیں، پیار” والے نعرے ہی محکمۂ تعلیم کی پالیسی رہے ہیں۔ اب تعلیم عام ہو چکی ہے۔ اعلیٰ تعلیم یافتہ نوجوانوں کی بڑی تعداد بے روزگاری کا سامنا کر رہی ہے، جس کی وجہ سے نئی نسل اور والدین نے بچوں کی تعلیم میں بھاری سرمایہ کاری سے ہاتھ اٹھانا شروع کر دیا ہے — کیونکہ سرکاری ملازمتیں تقریباً ختم کر دی گئی ہیں اور جو رہ گئی ہیں وہ ٹھیکہ (کنٹریکٹ) پر ہیں۔ لہٰذا والدین لازمی تعلیم کے بعد بچوں کو ہنر مند بنانے پر زور دے رہے ہیں۔
یہ تصور کہ سرکاری اسکولوں میں نجی اسکولوں کے مقابلے میں زیادہ سزا دی جاتی ہے، بالکل غلطِ عام بات ہے اور حقیقت سے کہیں دور ہے — حقیقت اس کے بالکل برعکس ہے۔ نجی اسکولوں میں سزا زیادہ دی جاتی ہے، خاص طور پر ٹرمینل کلاسوں (فائنل سال/اعلیٰ جماعتوں) میں، کیونکہ نجی اسکولوں نے والدین سے بھاری فیسیں وصول کی ہوتی ہیں اور وہ ہر صورت میں اچھا نتیجہ دکھانا چاہتے ہیں۔ بلکہ میں ذاتی طور پر جانتا ہوں کہ بعض نجی کالجوں میں فرسٹ ائیر اور سیکنڈ ائیر کے طلبہ کو سخت جسمانی سزائیں دی جاتی ہیں تاکہ اچھا نتیجہ حاصل کیا جا سکے
Educational Institutions and the Concept of Punishment
When we were students, teachers probably had full authority to punish, and they would do so without any hesitation. The common punishments included making students hold their ears (commonly called making them a “rooster”), forcing them to raise their arms and stand for long periods, slapping their faces, hitting their palms or backs with sticks, and sometimes making them hold their ears while seating a small child on their back.
At that time, parents also believed that this was the right way to educate children — that real learning required strict discipline. As a result, children completed their lessons and homework out of fear of punishment. Most teachers organized different educational activities within the school.

In those days, exams and daily exercises were conducted using slates or takhtis. The slate was a black metal sheet on which children wrote with a small white stone piece called slati. In contrast, the takhti was made of wood, covered with a smooth layer of gachni or gachi — a type of gray soil. Children used a qalam (reed pen) to write on it, repeatedly dipping the pen into an inkpot.
Teachers would often shape and sharpen the pens for younger students themselves. In those days, nearly every teacher carried a small knife in their pocket for this purpose. Most teachers were dedicated, hardworking, and sincere. They paid special attention to improving the students’ handwriting. In the junior classes, teachers often provided written patterns for students to trace and practice over.
It was a time when competition among students was minimal, hypocrisy was rare, and friendships were strong and lasting. Despite receiving harsh punishments, students deeply respected their teachers. Parents too honored the teachers, seeing them not merely as government employees but as true mentors. Both poor and wealthy children studied in government schools, as private institutions had not yet become widespread. When we reached college level, private tutoring (tuition) began to spread, though most people still considered it undesirable.

This was during the era of General Pervez Musharraf. Punjab’s Chief Minister was Chaudhry Pervez Elahi, and the Education Minister was Imran Masood, when the government introduced the slogan: “No beating, only love.” By then, I had become a teacher myself. Being young, and never in favor of excessive punishment, I initially supported the slogan. However, according to most teachers, this policy harmed the education system. Due to fear of government restrictions, teachers stopped using any form of discipline, and as a result, maintaining classroom control became increasingly difficult.
Watch my ghazal,UDAAS MOSAM,
Since that era, the slogan “No beating, only love” has effectively been the education department’s policy. Education has now become widespread. A large number of highly educated young people are facing unemployment, which has led the new generation and parents to begin pulling back from heavy investment in their children’s education — because government jobs have largely been eliminated and those that remain are on contract. Therefore parents are emphasizing vocational skills for their children after providing the necessary/basic education.

The notion that government schools dole out more punishments than private schools is completely mistaken and far from the truth — in fact, the opposite is true. Punishments are more common in private schools, especially in terminal classes (final-year or terminal-stage classes), because private schools collect hefty fees from parents and are determined to show good results at all costs. Indeed, I personally know that in some private colleges first- and second-year students are subjected to severe physical punishments to try to secure good results.

In Roman Urdu


Talimi Idarey or Saza ka Tasawer jb hum talb e ilm they to asatza ko saza deney ka shayed kulli ikhtiar tha or asatza bagher kisi hichkichahat k students ko saza detey they.In sazaon mn aam sazain kaan pakrwana (jis ko aam tor pr murgha bnana kaha jata tha), Hath or bazoo ooper krwa kr kafi der khrey rakhna , chehrey pr thapr maarna , sotiyan haathon pr maarna , ya pushat pr maarna,Kaan pakrwa kr pushat pr chota bacha bitha dena.
us waqt walden ka bhi yhi khyal tha k bacho ko isi tareeqey se prhaya ja sakta hey or jis bachey ne prhna hey us ko is process se guzrna hi prey ga.Is ka nateja ye tha k bachey maar k dr se ghr ka kaam kr k aya krtey they zyada tr asatza school mn hi mukhtalif activiteis krwaya krtey they. Test zyada tr slates pr liye jatey they,hr bachey k pas slate or slati zaroor hoti thi.Primary tk takhti lazmi hoti thi bachey Kaaney ki qalm se siahi ka doba le kr takhti pr likhtey they.Takhti ko Gachi ya Gachni se pocha jata tha.Amooman Adhi chutti (recess) k bad takhti likhwai jati thi jis pr mushkil alfaz ya aik paragragh ki imla likhwai jati thi.Takhti pr likhney k liye qalm ka tak chotey bachon ko asatza khud lga kr detey they or us dor mn hr teacher k pki jeb(pocket ) mn chaqoo (knife) zaroor hota tha, asatza ki aksariat bohat mehnti or dil lga kr prhaaney wali hoti thi wo bacho ki likhai behtreen bna detey they,choti classes mn ustad hr bachey ko poorney daal kr deta tha or bachey un k ooper likh kr prectis krtey they.
ye aisa dor tha k students ka aps mn compitition km tha munafqat km thi dostiyan paidaar or mazboot thin ,asatza se itni maar khaney k bawjood students asatza ki dil o jaan se izat krtey they.Bachon k walden b asatza ki izat krtey they unhen mehz sarkari mulazim nhi samjhtey they.Ghareeb or maeer sb sarkari scholoon mn prhtey they.Privat scholon ko abhi itna rawaj nhi mila tha.Hm jb college ki sita tak gaye to tution ka rawaj honey lg pra tha lekin majmui tor log tution prhna mayoob samjhtey they.

Musharaf ka dor tha. Punjab k wazir e Ala pervez Elahi they or wazir taleem imran masood they jb hakumat ne aik naya nara diya ,,Maar Nhi Payar,,.Mn us waqt teacher ho chuka tha.mn young tha or kabhi bhi bohat zyada saza deney ka qail nhi tha is liye mn is naarey ka kisi had tk hami tha lekin is naarey ne asatza ki aksariat k baqol talimi nizam ko bohat nuqsan ponhchaya.Asatza hakumti iqdamaat k natejey mn dr gaye or saza se haath khench liya jis ki waja se classes ko control krna mushkil ho gya.
us dor se aaj tak maar nhi pyar se miltey naarey hi mehkma talim ki policy rahi hey.ab taleem aam ho chuki hey Ala taleem yafta nojwano ki bri tadad berozgari ka saamna kr rahi hey jis ki waja se nai nasl or walden ne bachon pr talimi heavy investment se haath uthana shuru kr diya hey kiun k sarkari jobs taqreeban khatm kr di gai hn jo reh gai hn wo contract pr hn.Lahaza walden bachon ko zaroori taleem k bad hunr mnd bnaney pr zor de rahey hn.

Ye tasawer k sarkari scholoon mn private scoholon ki nisbat zyada saza di jati hey bilkul ghalt ul aam baat hey jo k haqeeqat se koson door hey jab k haqeeqat is k ber aks hey.private scholon mn saza zyada di jati hey khas tor pr terminal classes mn kiun k private scholon ne bhari bherkam feecen walden se wasool ki hoti hn or wo hr soorat mn acha result dikhana chahtey hotey hn bal k mn personlly janta hoon k baz private colleges mn first year second years k students ko sakhat physical sazain di jati hn taa k result acha aye.
The opinions and comments of friends will be respected.

Written by: Afzal Shakeel Sandhu

Comments

  1. Bachpan yaad a gya

    ReplyDelete
  2. Dear sir era of our schooling time is elaborated in excellent manner sketching the true picture along with cherishing the unforgettable golden memories of our primary schools (to be more precisely *Khoti Schools*) with worst infrastructure, so called training aids & limited recreation opportunities & improvised sports goods (Khondi hockey with plastic/Shoppers burnt ball & Gulli Danda etc etc.
    @Impressive written expression true reflection of reality of that age & heart touching being OWNED OURSELVES on way or the other in the spectrum.
    Keep it up 👍
    Regards
    My friend Ashfaq Ahmad commented on my WhatsApp

    ReplyDelete
  3. Coepoeal punishment is always forbiden. Buy in these educational instuues it is said to b routine work.a wonderful article on this issue

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kinds of online marketing fraud ?

Kinds of online marketing fraud ? Online marketing fraud encompasses a variety of deceptive practices used to manipulate online advertising and marketing efforts for financial gain or to mislead consumers. Here are some common types of online marketing fraud: 1. Click Fraud: Definition : This involves artificially inflating the number of clicks on a pay-per-click (PPC) advertisement. Method: Competitors or automated bots repeatedly click on ads to exhaust the advertiser’s budget without generating real interest. 2. Affiliate Marketing Fraud: Definition: Fraudulent activities aimed at generating commissions for affiliates illegitimately. Method: U sing fake leads, cookie stuffing (where multiple affiliate cookies are planted on a user's device to claim commission on future purchases), or generating false traffic to inflate earnings. 3. Ad Fraud: Definition: Manipulating online advertising metrics to profit from advertising budgets. Method: Includes practices l...

Manzar

MANZAR POEM #manzar,#pakistanday,#independence,#quadeazam,#migarat Quaid-e-Azam Muhammad Ali Jinnah is one of the most significant figures in the history of South Asia and the founder of Pakistan. Here is an overview of his life and legacy: Early Life Born: December 25, 1876, in Karachi, then part of British India. Family: Jinnah belonged to a merchant family. His father, Jinnahbhai Poonja, was a prosperous businessman. Education: He initially studied in Karachi and Bombay (now Mumbai) before going to England to study law at Lincoln's Inn in London, where he became the youngest Indian to be called to the Bar at the age of 19. Political Career Entry into Politics: Jinnah began his political career in the Indian National Congress (INC) in 1906, advocating for Hindu-Muslim unity and Indian self-rule. Role in Muslim League: By 1913, Jinnah joined the All India Muslim League, which he would later lead. He became a staunch advocate for the rights of Muslims in India. Archi...

بس اسکا ذکر بلند ہے bas uska ziker buland hey

natia nazm 1. Zikr-e-Rasool: The act of remembering or mentioning the Prophet Muhammad in a positive and reverent manner. 2. Salawat: The recitation of blessings upon the Prophet Muhammad. Also known as "Durood" or "Salat al-Nabi." 3. Naat: A form of poetry or song that praises the Prophet Muhammad's virtues and character. 4. Muhammad (PBUH): An abbreviation for "Peace Be Upon Him," used after mentioning the Prophet's name as a sign of respect. 5. Sallallahu Alaihi Wasallam: An Arabic phrase often used after mentioning the Prophet Muhammad, which means "Peace and blessings be upon him." 6. Mawlid: The celebration of the Prophet Muhammad's birth, which often includes zikr-e-Rasool and recitation of Islamic poetry. 7. Hadith: Sayings, actions, and approvals of the Prophet Muhammad, which are a significant source of guidance in Islam. 8. Sunnah: The practices and traditions of the Prophet Muhammad, which Muslims seek to emulate in thei...

میں نے تم کو خدا سے مانگا ہے

Apni aik nazm ka akhiri sher Jo mujhey to bohat pasand hey aap ko Kitna pasand aya ye aap k likes or comments hi pta chaley ga میں نے تم کو خدا سے مانگا ہے میں نے تم سے تو کچھ نہیں مانگا Mn ne Tum ko Khuda se maanga hey Mn ne tum se to kuch nhi maanga The speaker expresses a deep and heartfelt sentiment by stating that they have asked for their beloved from God. This request is directed to the divine, indicating the importance and sacredness of the beloved in the speaker's life. The speaker further clarifies that they haven't asked the beloved for anything directly. This highlights the purity and selflessness of their love, as their desire is so profound that they seek it through prayer rather than direct requests. Overall, the verse conveys a strong sense of devotion and reverence, showing that the beloved is seen as a divine blessing rather than something to be demanded or taken. afzal shakeel sandhu Urdu Poetry & Ghazals Blog

tees

poem Tees "Invisible pain" refers to the experience of discomfort, distress, or suffering that is not immediately apparent or visible to others. Unlike physical injuries or external wounds, this type of pain is often internal, emotional, or psychological in nature. Individuals experiencing invisible pain may be grappling with conditions such as chronic illnesses, mental health disorders, or psychosomatic symptoms that manifest without obvious external signs. This term highlights the subjective and often hidden nature of certain types of distress that individuals endure. Despite the absence of visible indicators, invisible pain can be just as debilitating and impactful on a person's well-being. Understanding and acknowledging invisible pain is crucial for fostering empathy, support, and appropriate interventions for those dealing with conditions that may not be readily apparent to the outside world. Invisible pain is a profound and often misunderstood aspect of the hu...